اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان بازگشت گل محمدی فعلا ممکن نیست کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

معروف در جمع پیکانی‌ها | خوش خبر: ملی‌پوشان در اختیار باشگاه‌هایشان قرار گرفتند

  • کد خبر: ۱۰۷۹۳۷
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
معروف در جمع پیکانی‌ها | خوش خبر: ملی‌پوشان در اختیار باشگاه‌هایشان قرار گرفتند
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با حضور هشت تیم به میزبانی ایران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم پیکان تهران در گروه A مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با تیم‌های ناخون راتچاسیمای (تایلند)، گاز جنوبی (عراق) و سانتوری سانبردز (ژاپن) همگروه است.
تیم پیکان تهران با هفت قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو نشان برنز پرافتخارترین باشگاه آسیا در این رقابت‌ها است که امسال نیز به عنوان میزبان در این مسابقات شرکت می‌کند. پیکانی‌ها که عنوان سومی جهان را نیز در پرونده کاری خود دارند، در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ شش قهرمانی متوالی در این مسابقات به دست آوردند.
به احتمال فراوان سعید معروف بازیکن باتجربه والیبال کشورمان فردا در جمع پیکانی‌ها حاضر خواهد شد و یار‌های خارجی این تیم هم طی روز‌های آتی وارد تهران خواهند شد تا قبل از شروغ مسابقات پیکانی‌ها چند جلسه با ترکیب کامل بتوانند تمرین کنند.
امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال نیز از خروج بازیکنان دو تیم پیکان و مقاومت شهداب یزد از اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: این بازیکنان از روز شنبه در اختیار باشگاه‌هایشان قرار گرفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->